logo دانلود اپلیکیشن وی وی موی

خلاصه داستان و اطلاعات فیلم Hypochondriac 2022

داستان زندگی یک سفالگر جوان که به هرج و مرج تبدیل می شود، زیرا او عملکرد بدن خود را از دست می دهد و …

جهت دانلود فیلم Hypochondriac 2022 دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی به پایین این صفحه مراجعه فرمایید.

من در مورد فیلم 2022 “هیپوکندریاک” نشنیده بودم که به تماشای آن نشستم. اما من می گویم که خلاصه فیلم به اندازه کافی جالب به نظر می رسید و همچنین جلد/پوستر فیلم نیز جالب به نظر می رسید. و با توجه به اینکه فیلمی بود که قبلاً آن را ندیده بودم، البته ترجیح دادم به «هیپوکندریاک» فرصت بدهم. Hypochondriac یک نوسان باورنکردنی بود و ابعاد حماسی از دست رفته بود.

خط داستان در فیلم Hypochondriac، همانطور که توسط نویسنده و کارگردان ادیسون هیمن نوشته شده بود، به طور کامل نتوانست حس سرگرمی را برای من فراهم کند، بنابراین رنج واقعی از طریق این روایت کند و بی‌معنا بود. و بدتر از آن، وقتی فیلم با سرعتی یکنواخت پیش می‌رفت، هیچ چیز هیجان‌انگیز یا جالبی اتفاق نیفتاد.

البته، من با گروه بازیگران «هیپوکندریاک» آشنا نبودم و معمولاً اینطور است. چیزی که وقتی فیلم می بینم لذت می برم با این حال، بازیگران و بازیگران زن در Hypochondriac در جهنم شانس زیادی برای ارائه هر چیزی ارزشمند یا مفید روی پرده داشتند، زیرا فیلمنامه به طور ناامیدکننده‌ای فاقد چنین چیزی بود.

اکنون، “Hypochondriac” به عنوان یک فیلم ترسناک، هیجان انگیز و درام ذکر شده است، خوب این یک فیلم ترسناک را فراموش کنید، مگر اینکه خستگی را فراتر از باور به عنوان ترسناک بشمارید. در مورد جنبه هیجان‌انگیز خط داستان، می‌توان آن را به عنوان یک فیلم هیجان‌انگیز طبقه‌بندی کرد. بر. برخی از ما از این مصیبت رنج بردیم، بنابراین شما مجبور نیستید.

امتیاز من از Hypochondriac ناامیدکننده در دو ستاره از ده ستاره قرار دارد.

جهت دانلود فیلم Hypochondriac 2022 دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی به پایین این صفحه مراجعه فرمایید.

من از آنلاین شدن برای به دست آوردن اطلاعات خوب در مورد یک فیلم جدید متنفرم، فقط متوجه شدم که با 10/10 بمباران شده است!!! توسط بازیگران و گروه خودش. معمولاً این بدان معناست که فیلم نیز یک بمب است. Hypochondriac درباره یک سفالگر همجنسگرا با سابقه بیماری روانی از این قاعده مستثنی نیست.

تلاش برای استفاده از هر گونه تملک فرهنگی در آنجا که می توانید، در تلاش برای ایجاد تبلیغات بیشتر برای فیلم افتضاح شما فقط… منزجر کننده، واقعا. این مبارزات واقعی را که گروه های اقلیت در جهان با آن روبرو هستند، ارزان می کند. تلاش برای پیوند دادن آن‌ها به زباله‌های بازگردانده شده به این شکل، هیچ کمکی به هیچ یک از دلایل آنها نمی‌کند.

Hypochondriac قبلاً ساخته شده است، بنابراین چیز جدیدی نیست. احتمالاً برای یک رتبه “1” نیست، شاید 3، اما من به خاطر تلاش ارزان برای تصاحب فرهنگی به منظور تبلیغ فیلم درجه B آنها به آن امتیاز می دهم.

برای دانلود فیلم اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید!

pwa