logo دانلود اپلیکیشن وی وی موی

داستان زندگی دو زن که در شرایط استثنایی معنای شجاعت و عشق را پیدا می کنند.

جهت دانلود فیلم Darlings 2022 دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی به پایین این صفحه مراجعه فرمایید.

به تازگی تماشای عزیزم با مادرم تمام شد و هر دوی ما عاشق Darlings شدیم.

جاسمیت کی رین کارگردان فوق العاده ای است. او این توانایی را دارد که فیلم هایش را به گونه ای بسازد که ذهن مخاطب را تحت تاثیر قرار دهد و او را به فکر وادار کند. طنز به خوبی با موضوع مهم فیلم اضافه شد. این یک فیلم بسیار مهم برای جامعه هند است که در آن خشونت خانگی هنوز در بسیاری از خانواده ها رواج دارد. دیالوگ ها و فیلمنامه فیلم در سطح بالایی هستند.

بهترین چیز فیلم بدون شک بازی فوق العاده همه به خصوص آلیا بهات و شفالی شاه است. آلیا با تک تک پروژه‌هایش بهتر می‌شود و شفالی شاه بازیگر فوق‌العاده‌ای است.

Darlings گاهی اوقات شما را می‌خنداند، گریه می‌کنید و عصبانی می‌شوید و در کل شما را سرگرم خواهد کرد. به شدت توصیه می شود.

جهت دانلود فیلم Darlings 2022 دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی به پایین این صفحه مراجعه فرمایید.

برای همه کسانی که به دنبال محتوای متفاوت هستند، اینجا نوبت شماست. Darlings از بسیاری جهات با هر فیلم هندی دیگری متفاوت است. شما را وادار به تفکر و تحلیل می کند. یک ذهن محفوظ ممکن است Darlings را درک نکند، اما اگر شما باز و غیر قضاوت کننده باشید، Darlings شما را مجبور می کند که عاشق آن شوید. علاوه بر آن عملکرد درخشان آلیا و کل تیم. به نظر می رسد هر بازیگری شخصیتی را که بازی می کند توجیه می کند. نقد منفی نکنید، آنها فقط کسانی هستند که می دانند نفرت پراکنی کنند. اگر Darlings را از دست بدهید، در واقع یک ماهی بزرگ را از دست داده اید.

 برای دانلود این فیلم اینجا کلیک کنید 

دیدگاهتان را بنویسید!

pwa