logo دانلود اپلیکیشن وی وی موی
Angel Baby 1995

Angel Baby 1995 (1995)

Angel Baby

ژانرها:
مدت زمان: 105 دقیقه کشور: رده سنی:

دو بیمار اسکیزوفرنی در طول درمان با هم آشنا می شوند و عاشقانه عاشق می شوند. راه اجتناب ناپذیر فاجعه پیش روی آنها قرار دارد - راهی که آنها تا انتها با هم شریک هستند.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از وی وی مووی فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.
  • جوایز: 12 برد
  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Michael Rymer

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

چرا از خارج از کشور نمی‌توانیم دانلود کنیم؟

برای مسائل کپی رایت دسترسی دانلود از خارج ایران بسته میباشد لذا اگر از ابزار های تغییر IP استفاده میکنید آنرا خاموش کرده و با IP ایران وارد سایت شوید.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

بله فیلم و سریال درخواستی خود را از پنل کاربری درخواست دهید تا قرار گیرد.

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیر های قدرتمند و بروز مثل VLC و KMP استفاده نمایید.

خرید اشتراک به چه شکلی می باشد

در این سایت تمامی خدمات رایگان در اختیار قرار میگیرد فقط افیست در سایت عضو شوید

زیرنویس چسبیده از چه نوع میباشد؟

تمامی فایل های زیرنویس چسبیده از نوع (softSub) و هماهنگ شده با کیفیت فایل مورد نظر هستند

چرا زیرنویس نمایش داده نمیشه؟

در صورتی که قادر به مشاهده زیرنویس نیستید حتما فایل دانلود شده را توسط نرم افزار VLC یا KM Player و یا MX Player پخش کنید

داستان فیلم

دو بیمار اسکیزوفرنی در طول درمان با هم آشنا می شوند و عاشقانه عاشق می شوند. راه اجتناب ناپذیر فاجعه پیش روی آنها قرار دارد - راهی که آنها تا انتها با هم شریک هستند.

درباره فیلم

فیلم: Angel Baby در این سالهای گذشته، هنر سینما با فیلمی جدید و متفاوت به نام "Angel Baby" ما را تحت تأثیر قرار داده است. این اثر با عنوان اصلی Angel Babyدر سینماها حاضر شده و توجه زیادی از دوستداران هنر را جلب کرده است.Angel Babyدر سال 1995، با رده سنی R وارد دنیای سینما شد. تاریخ انتشار آن 1995-10-26 بوده و مدت زمان آن 105 دقیقه است. این اثر توانسته است جوایز متعددی را کسب کند، از جمله 12 بار برنده جایزه خلاصه داستان به فارسی: دو بیمار اسکیزوفرنی در طول درمان با هم آشنا می شوند و عاشقانه عاشق می شوند. راه اجتناب ناپذیر فاجعه پیش روی آنها قرار دارد - راهی که آنها تا انتها با هم شریک هستند. در این فیلم، داستانی تازه و جذاب به زبان فارسی گفته شده است. با کلمات کلیدی همچون کودک، اسکیزوفرنی، درمانگر، درمان، تمایل به بچه دار شدن،، این اثر توجهات بسیاری را به خود جلب کرده و وژانر این فیلم درام و عاشقانه بوده و تأثیر آن به کشورهای مختلفی از جمله استرالیا رسیده است. زبان اصلی این اثر انگلیسی می‌باشد. در این سفر سینمایی، بازیگرانی چون John Lynch و Jacqueline McKenzie و Colin Friels و Deborra-Lee Furness و Geoff Brooks و Humphrey Bower و Alex Pinder و Robyn Nevin و David Argue و Jane Menelaus به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم نیز به عهده Michael Rymer بوده و فیلم "Angel Baby" توانسته است امتیازات زیادی از سایت‌های معتبری همچون IMDB با امتیاز 7.0 و Rotten Tomatoes با امتیاز 92% را به دست آورد. با این اطلاعات، "فیلم Angel Baby" یک تجربه سینمایی جذاب و لذت‌بخش را برای تماشاگران فراهم کرده است.

pwa

console.log('hello');