logo دانلود اپلیکیشن وی وی موی
دانلود فیلم The Unbearable Weight of Massive Talent

دانلود فیلم The Unbearable Weight of Massive Talent (2022)

مدت زمان: 1:46 کشور: رده سنی:

یکلاس کیج با پول نقد موافقت می کند که در ازای پول در جشن تولد یک طرفدار میلیاردر ظاهر شود، اما واقعاً یک خبرچین برای سیا است زیرا این طرفدار میلیاردر سلطان مواد مخدر است و در یک فیلم تارانتینو انتخاب می شود. نیکلاس «نیک» کیج، بازیگر، پیشنهاد یک میلیون دلاری برای شرکت در جشن تولد یک طرفدار میلیاردر را با اکراه پذیرفت. وقتی اوضاع به سمت وحشی می‌رود، نیک مجبور می‌شود نسخه‌ای از نمادین‌ترین و محبوب‌ترین شخصیت‌هایش شود تا همسر و دخترش را از شر طرفداری که سیا به او اطلاع داده است که یک دلال بدنام اسلحه است، بیرون بیاورد.

رضایت کاربران
0% (2 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از وی وی مووی فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

یلم The Unbearable Weight of Massive Talent به فارسی وزن غیر قابل تحمل استعداد عظیم محضول ۲۰۲۲ آمریکا است. فیلم وزن تحمل ناپذیر استعداد عظیم یک فیلم کمدی اکشن آمریکایی محصول سال ۲۰۲۲به کارگردانی تام گورمیکان بر اساس فیلمنامه‌ای که با کوین اتن نوشته شده است . در این فیلم ، نیکلاس کیج به عنوان نسخه ای تخیلی از خودش، همراه با بازیگران مکملی که شامل پدرو پاسکال ، شارون هورگان ، آیک بارینهولتز ، الساندرا ماستروناردی ، جیکوب سیپیو ، نیل پاتریک هریس و تیفانی هادیش می شوند، بازی می کند.

ژانر: اکشن ، جنایی ، کمدی

کشور سازنده: آمریکا

بازیگران: Nicolas Cage ، Pedro PascalJacob Scipio

معرفی شخصیت های فیلم وزن غیر قابل تحمل استعداد عظیم

نیکلاس کیج به عنوان نسخه ای تخیلی از خودش است.
پدرو پاسکال در نقش خاوی گوتیرز
شارون هورگان در نقش اولیویا هنسون، آخرین همسر تخیلی سابق کیج است.
تیفانی هادیش در نقش ویوین، مامور سیا
آیک بارینهولتز در نقش مارتین، مامور سیا
الساندرا ماستروناردی در نقش گابریلا
ژاکوب سیپیو در نقش کارلوس
نیل پاتریک هریس در نقش ریچارد فینک، مامور کیج
لیلی شین در نقش آدی کیج، دختر کیج
پاکو لئون در نقش لوکاس گوتیرز، پسر عموی جاوی

خلاصه داستان فیلم

در فیلم The Unbearable Weight of Massive Talent نیکلاس کیج با پول نقد موافقت می کند که در ازای پول در جشن تولد یک طرفدار میلیاردر ظاهر شود، اما واقعاً یک خبرچین برای سیا است زیرا این طرفدار میلیاردر سلطان مواد مخدر است و در یک فیلم تارانتینو انتخاب می شود. نیکلاس «نیک» کیج، بازیگر، پیشنهاد یک میلیون دلاری برای شرکت در جشن تولد یک طرفدار میلیاردر را با اکراه پذیرفت. وقتی اوضاع به سمت وحشی می‌رود، نیک مجبور می‌شود نسخه‌ای از نمادین‌ترین و محبوب‌ترین شخصیت‌هایش شود تا همسر و دخترش را از شر طرفداری که سیا به او اطلاع داده است که یک دلال بدنام اسلحه است، بیرون بیاورد.

مرات اولیه از فیلم

Metacritic: 84/100
(از ۴ نقد)

Rotten Tomatoes: 100%
(از ۷ نقد)

درباره فیلم:
فیلم سینمایی سنگینی تحمل‌ ناپذیر یک استعداد عظیم یا مسئولیت سنگین استعداد فراوان (The Unbearable Weight of Massive Talent) یک فیلم اکشن، کمدی، جنایی و هیجان انگیز محصول سال 2022 کشور آمریکا به کارگردانی  تام گورمیکان است که توسط دو کمپانی Lionsgate و Saturn Films تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز تام گورمیکان و کوین اتن به صورت مشترک به رشته تحریر درآورده و هنرمندانی چون نیکلاس کیج، پدرو پاسکال، ایکه بارینهولتز، تیفانی هدیش، نیل پاتریک هریس، شارون هورگان، آلساندرا ماستروناردی، جیکوب اسکیپیو، کاترین وانکووا و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ همچنین این فیلم اولین بار در تاریخ 12 مارس سال 2022 میلادی در جشنواره بین‌المللی فیلم South by Southwest Film Festival در کشور آمریکا به نمایش درآمد سپس در 22 آوریل توسط Lionsgate در سینماهای آمریکا و انگلستان و چندین کشور دیگر به صورت همزمان اکران شد؛ فیلم سنگینی تحمل‌ ناپذیر یک استعداد عظیم بازخوردهای مثبت بسیار زیادی از سوی منتقدین دریافت کرد و با استقبال گسترده مخاطبان روبرو شد به طوری که اغلب آن‌ها بازی خوب بازیگران از جمله نیکلاس کیج و پدرو پاسکال، داستان طنز، سکانس‌های اکشن و همچنین کارگردانی این فیلم را ستودند؛ جالب است بدانید در این فیلم نیکلاس کیج نه‌تنها در نقش خودش ظاهر شده بلکه تهیه‌ کنندگی فیلم را نیز بر عهده داشته است؛ در فیلم سنگینی تحمل ‌ناپذیر یک استعداد عظیم، نیکلاس کیج برای حل مسائل شخصی‌اش تلاش می‌کند؛ او قرار است در فیلم جدید کوئنتین تارانتینو نقشی داشته باشد و از سوی دیگر در روابط پرتنش با دختر نوجوانش نیز با مشکلات فراوانی روبرو است؛ در همین حین، هر از گاهی نسخه جوان خودش از دوران سال‌های دهه 1990 در برابرش ظاهر شده و او را به خاطر بازی در این همه فیلم بد و بی‌کیفیت سرزنش می‌کند؛ کیج جوان او را مقصر از دست رفتن استعداد درخشانش می‌داند؛ در همین زمان کیج با مشکلات مالی نیز دست و پنجه نرم می‌کند، به همین دلیل قبول می‌کند تا در جشن تولد یک میلیاردر مکزیکی حضور پیدا کند؛ این میلیاردر مکزیکی (با بازی پدرو پاسکال)، یکی از طرفداران سرسخت نیکلاس کیج است؛ او فیلمنامه‌ای هم در دست دارد و دلش می‌خواهد که کیج نظرش را درباره آن بگوید؛ اما مشکل اینجاست که این مکزیکی پولدار، سلطان تجارت مواد مخدر نیز هست و دختر نامزد انتخابات ریاست جمهوری مکزیک را دزدیده است؛ حال خانواده کیج نیز در این ماجرا در معرض خطر قرار می‌گیرند و در نتیجه نیکلاس کیج با سازمان سیا در جمع‌آوری شواهد و مدارک لازم همکاری می‌کند؛ چنانچه از علاقه‌مندان فیلم‌های نیکلاس کیج هستید، می‌توانید نسخه زبان اصلی سانسور  شده این فیلم را با لینک مستقیم و زیرنویس فارسی چسبیده از وبسایت دوستی ها دانلود کنید

  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Tom Gormican, Kevin Etten

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

چرا از خارج از کشور نمی‌توانیم دانلود کنیم؟

برای مسائل کپی رایت دسترسی دانلود از خارج ایران بسته میباشد لذا اگر از ابزار های تغییر IP استفاده میکنید آنرا خاموش کرده و با IP ایران وارد سایت شوید.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

بله فیلم و سریال درخواستی خود را از پنل کاربری درخواست دهید تا قرار گیرد.

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیر های قدرتمند و بروز مثل VLC و KMP استفاده نمایید.

خرید اشتراک به چه شکلی می باشد

در این سایت تمامی خدمات رایگان در اختیار قرار میگیرد فقط افیست در سایت عضو شوید

زیرنویس چسبیده از چه نوع میباشد؟

تمامی فایل های زیرنویس چسبیده از نوع (softSub) و هماهنگ شده با کیفیت فایل مورد نظر هستند

چرا زیرنویس نمایش داده نمیشه؟

در صورتی که قادر به مشاهده زیرنویس نیستید حتما فایل دانلود شده را توسط نرم افزار VLC یا KM Player و یا MX Player پخش کنید

pwa