logo دانلود اپلیکیشن وی وی موی
دانلود فیلم Asteroid City

دانلود فیلم Asteroid City (2023)

مدت زمان: N/A کشور: رده سنی:

برنامه سفر کنوانسیون Junior Stargazer به طور چشمگیری توسط رویدادهای در حال تغییر جهان مختل شده است.

لحظه شمار انتشار

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه
رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از وی وی مووی فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

 

جزئیات از سایت IMDB

مشخصات فنی

رنگ رنگ

 

در حال حاضر داستانی از فیلم منتشر نشده است اما در سپتامبر 2020 منتشر شد که ‘وس اندرسون’ نویسندگی و کارگردانی این فیلم عاشقانه– کمدی را بر عهده خواهد داشت، ‘وس اندرسون’ فیلم سازی آمریکایی می بشد که فیلم های او به دلیل عجیب بودن و دارای سبک بصری و روایی بودنشان،از فیلم های دیگر متمایز است. فوریه 2021، ‘مایکل سرا’ و ‘جف گلدبلوم’ وارد مذاکره برای بازی در این فیلم شدند، فیلمی که اکنون درباره گروهی از نوجوانان باهوش توصیف می شود.

‘تیلدا سوینتون’ اولین فردی بود که در ژوئن 2021، رسما بازیگر این فیلم شد، ‘بیل موری’، ‘آدرین برودی’ و ‘تام هنکس’ که در جولای به آن پیوستند،و در آگوست ‘مارگو رابی، ‘روپرت فرند’، ‘جیسون شوارتزمن’، ‘اسکارلت جوهانسون’، ‘برایان کرانستون’، ‘هوپ دیویس’، ‘جفری رایت’ و ‘لیو شرایبر’ به عنوان بخشی از گروه معرفی شدند.اندکی پس از آن ‘تونی رولوری’ و ‘مت دیلون’ به عنوان اعضای بازیگر در سپتامبر تایید شدند. ‘گلد بلوم’، ‘سوفیا لیلیس’، ‘استیو پارک’ و ‘مایا هاوک در اکتبر تایید شدند، و ‘فیشر استیونز’، ‘جیک رایان’ و ‘اتان جاش لی’ در نوامبر تایید شدند.

فیلمبرداری در ابتدا قرار بود در رم انجام شود که در عوض ، از ماه آگوست در اسپانیا شروع شده است. چندین مجموعه در چینچون، مادرید، شبیه یک منظره بیابانی و یک ایستگاه قطار ساختگی برای فیلم برداری استفاده شد. ‘استیونز’ در مصاحبه ای گفت که این فیلم شامل هیجان انگیزترین بازیگران پس از ‘پل روی رودخانه کوای’ است، و افزود که بازیگران و خدمه همه در هتلی که یک صومعه قدیمی بود، جمع شده بودند که در جشنواره فیلم BFI لندن، عنوان فیلم ‘شهر ستاره’ معرفی شد. در نوامبر 2021 اعلام شد که ‘الکساندر دسپلات’ موسیقی فیلم را در ششمین همکاری خود با ‘اندرسون’ خواهد ساخت.

  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Wes Anderson, Roman Coppola

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

چرا از خارج از کشور نمی‌توانیم دانلود کنیم؟

برای مسائل کپی رایت دسترسی دانلود از خارج ایران بسته میباشد لذا اگر از ابزار های تغییر IP استفاده میکنید آنرا خاموش کرده و با IP ایران وارد سایت شوید.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

بله فیلم و سریال درخواستی خود را از پنل کاربری درخواست دهید تا قرار گیرد.

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیر های قدرتمند و بروز مثل VLC و KMP استفاده نمایید.

خرید اشتراک به چه شکلی می باشد

در این سایت تمامی خدمات رایگان در اختیار قرار میگیرد فقط افیست در سایت عضو شوید

زیرنویس چسبیده از چه نوع میباشد؟

تمامی فایل های زیرنویس چسبیده از نوع (softSub) و هماهنگ شده با کیفیت فایل مورد نظر هستند

چرا زیرنویس نمایش داده نمیشه؟

در صورتی که قادر به مشاهده زیرنویس نیستید حتما فایل دانلود شده را توسط نرم افزار VLC یا KM Player و یا MX Player پخش کنید

pwa